Gratis verzending bij Besteding > €50.-

Bekijk eerst of je vraag tussen de veelgestelde vragen staat.

Zoek je een van onze producten? Kijk hier.

We zitten klaar om al je vragen te beantwoorden. App ons 06-37386004.

Heeft u vragen over de website of over een van onze producten neem dan vooral contact met ons op.

wij staan 24/7 voor u klaar via de mail.

Adresgegevens:

 

  • Gameshoptv.nl
  • Het Oosterveld 13
  • 7544 EG Enschede
  • KvK: 82155348
  • BTW: NL003650620B42
  • Bank: RABBOBANK
  • IBAN: NL42 RABO 0365 0571 50
  • EORI: NL229155881

FAQ

 1. Het product voldoet niet naar mijn verwachtingen

Ben je niet tevreden met jouw aankoop. Dan kun je deze binnen 30 dagen na aankoop retourneren. Ga naar Mijn Account en maak een retour aan.

Heb je nog geen account? Maak het gratis aan of vul het retourformulier in die bijgeleverd is met jouw aankoop.

 

 2. Het product past niet?

Past je Product niet? Dan kun je deze binnen 30 dagen na aankoop retourneren. Ga naar Mijn Account, maak een retour aan. 

 

 3. Ik heb mijn aankoop niet ontvangen

Heb jij geen bevestiging ontvangen van jouw aankoop of heb jij jouw aankoop niet ontvangen? Neem dan contact met ons op:

Telefonisch/WhatsApp

+31637386004

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen onze openingstijden. 

E-mail:

info@gameshoptv.nl

 

 4. Ik heb het verkeerde product ontvangen

Heb jij per ongeluk het verkeerde product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen zij ervoor dat het product gratis retour kan via een label die je van ons krijgt. 

Let op! Zorg er wel voor dat je binnen 30 dagen na ontvangst aangeeft dat je wil retourneren.

 

 5. Ik wil graag mijn aankoop terugsturen

Ben je toch niet tevreden over je aankoop? Dan kun je het zonder geldige reden binnen 30 dagen retour sturen.

Indien je het product wilt retourneren, moet het aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het product is in de onbeschadigde originele verpakking en verpakt in een verzenddoos
  • Het product dient in originele staat geretourneerd worden, wanneer een product beschadigt en/of vies is, kan de retourzending worden afgewezen
  • Het product dient teruggestuurd te worden met de originele Bruut factuur, die je bij het pakket hebt ontvangen
  • Er dient een ingevulde retourformulier bijgevoegd te zijn bij de retourzending

 

  6. Ik wil graag mijn aankoop ruilen

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.

 

 7. Ik heb het verkeerde afleveradres opgegeven

Controleer altijd eerst je gegevens bij het afrekenen! Mocht dit jou toch overkomen, neem dan direct telefonisch contact met ons op om deze mogelijk nog tegen te kunnen houden. Zodra je een bevestiging van verzending hebt ontvangen, kunnen wij deze helaas niet meer voor jou stoppen en dienen wij te wachten totdat het pakket retour bij ons binnen is gekomen.

 

 8. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Gameshop hanteert: Bestel vóór , dan ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag! (M.u.v. maandag & zondag)

Houdt er rekening mee dat de levertijden kunnen afwijken door